РЕШЕНИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ НА РАЗЛИЧНИ КАНАЛИ ЗА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ

РЕШЕНИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ НА РАЗЛИЧНИ КАНАЛИ ЗА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ

РЕШЕНИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ НА ГЛАС, ВИДЕО СЪДЪРЖАНИЕ, СЪБИТИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИЯ ДЕСКТОП, SMS И СОЦИАЛНИ МЕДИЙНИ КАНАЛИ ЗА КОМУНИКАЦИЯ

ТелеГруп предлага решения за запис на различни канали за взаимодействие като: глас, видео, различни събития на потребителския десктоп, sms и социални медийни канали, разговори по мобилните телефони и др., в сътрудничество с NICE Systems и ASC, световни лидери в тази област:

В добавка към решенията за запис на различни канали на взаимодействие, предоставящи на потребителите отлични резултати в областта на анализ на речта, видео и и друго мултимедийно съдържание, ТелеГруп предлага решения за анализ на събрани, неструктурирани данни.
Всички гореспоменати решения могат да бъдат осъществени във виртуална среда и са етикетирани като "VMware Ready" и идват със сертифицирана поддръжка за Microsoft и Citrix сървърна среда. Поддържат и виртуален десктоп клиент и Citrix XenApp, Citrix XenDesktop и VMware View.

  • Сложността на архитектурата на контактните центрове и на центровете за данни се увеличава заради едновременното съществуване на традиционните TDM системи и тенденцията за прилагане и преминаване към VoIP системи.  Увеличаването на сложността създава нови пречки, които платформата, проектирана да обхваща взаимодействията, осъществени в контактния център, трябва да преодолее. Могат ли нещата да се направят по-лесни?
  • Задължителните стандарти за новите инфраструктури на центровете за данни изискват висока надеждност. Възможно ли е да се гарантира непрекъснатост на бизнес процесите в такава среда?
  • Във всички бизнес среди контактните центрове се считат за места, генериращи разходи. Възможно ли е да се постигне по ниска себестойност?
  • Можем ли ефективно да си синхронизираме бизнеса си с новите правила, които се появяват ежедневно?


Това са въпросите, стоящи пред потребителите на решения за запис на канали за взаимодействие  и още повече - пред създателите на такива решения. NICE се занимава от дълги години с развитието и подобряването на функционалността и гъвкавостта на своите софтуерни приложения с цел да отговори на всички тези предизвикателства.

Решения

Решения за контакт центрове и стокови пазари

  • NICE Interaction Management 4.1
  • NICE Perform
  • NICE NTR/NRXNICE Trading Recording


Решения за малки офиси и отдалечени населени места

  • NICE NRX
  • NICE Perform eXpress
  • Cambium Networks
  • Arris
  • polycom
  • motorola
  • cisco
  • Mitel
  • microsoft
  • ibm
  • check point
  • Blue Coat
  • nice
  • Noja Power
  • r and m